Formularz zwrotu (kliknij i pobierz)
Jak wygląda kwestia zwrotów?
Jest nam bardzo przykro, że zamówiony produkt nie spełnia oczekiwań i podlega zwrotowi. Każdy klient ma prawo do odstąpienia od umowy i odesłania towaru w ciągu 30 dni od dostarczenia przesyłki.
Należy pamiętać, ze zwrot jest możliwy tylko w przypadku produktów w nienaruszonym stanie. Nie usuwaj żadnych etykiet i metek z artykułów. Zwracany towar nie może nosić śladów eksploatacji, tzn. musi nadawać się do ponownej sprzedaży jako towar nowy.
Jak dokonać zwrotu towaru?
Procedura krok po kroku
1. Poinformuj nas o decyzji zwrotu towaru mailem na adres [email protected]. Podaj numer zamówienia i nazwę produktu, który chcesz zwrócić. Dodatkowo wypełnij formularz zwrotu (kliknij, aby pobrać). Formularz należy dołączyć do paczki ze zwracanym towarem.
2. Przygotuj przesyłkę z dopiskiem "zwrot".
3. W przypadku darmowego zwrotu umów z nami dogodny termin podjazdu kuriera. W przypadku zamówień o wartości poniżej 199 zł odeślij produkt na adres naszej firmy:
IWO GROUP
Michalusa 1
38-300 Gorlice
4. Po otrzymaniu przez nas przesyłki i zweryfikowaniu czy produkt jest nieużywany i pełnowartościowy wystawimy korektę faktury VAT lub paragonu. Zostanie ona przesłana na adres e-mail podany w zamówieniu.
5. Jeśli wszystko przebiegnie poprawnie środki zostaną zwrócone Państwu maksymalnie do 14 dni od otrzymania przez nas przesyłki zwrotnej. Zwykle trwa to dużo krócej. W przypadku wymiany produktu, po sprawdzeniu jakości zwrotu wysyłamy produkt na zamianę.
Jak poprawnie przygotować paczkę?
Zwracany towar najlepiej zapakować do tego samego kartonu, w którym został dostarczony lub innego o podobnych wymiarach - w taki sposób, aby produkt nie uległ uszkodzeniu podczas transportu.