JAK WYGLĄDA KWESTIA ZWROTÓW?

 

Jest nam bardzo przykro, że zamówiony produkt nie spełnia oczekiwań i podlega zwrotowi. Każdy klient ma prawo do odstąpienia od umowy i odesłania towaru w ciągu 30 dni od dostarczenia przesyłki.

Należy pamiętać, ze zwrot jest możliwy tylko w przypadku produktów w nienaruszonym stanie. Nie usuwaj żadnych etykiet i metek z artykułów. Zwracany towar nie może nosić śladów eksploatacji, tzn. musi nadawać się do ponownej sprzedaży jako towar nowy.

 

 

 

 

 

JAK ODSTĄPIĆ OD UMOWY?

 

 

1.  Kontakt z nami

 

Poinformuj nas drogą mailową o decyzji zwrotu towaru. Wyślij wiadomość na adres: kontakt@iwobike.pl, podaj numer zamówienia i nazwę produktu, który chcesz zwrócić. Zwracany towar nie może nosić śladów eksploatacji, musi nadawać się do ponownej sprzedaży jako towar nowy.

 

 

2.  Przekazanie produktu 

 

Przygotuj przesyłkę z dopiskiem "zwrot". W przypadku darmowego zwrotu umów z nami dogodny termin podjazdu kuriera. W przypadku zamówień o wartości poniżej 199 zł odeślij produkt na adres naszej firmy, który znajdziesz w zakładce KONTAKT.

 

 

3.  Korekta i wymiana

 

Po otrzymaniu przez nas przesyłki i zweryfikowaniu czy produkt jest nieużywany i pełnowartościowy wystawimy korektę faktury VAT lub paragonu. Zostanie ona przesłana na adres e-mail podany w zamówieniu. Jeśli wszystko przebiegnie poprawnie środki zostaną zwrócone Państwu maksymalnie do 14 dni od otrzymania przez nas przesyłki zwrotnej. Zwykle trwa to dużo krócej. W przypadku wymiany produktu, po sprawdzeniu jakości zwrotu wysyłamy produkt na zamianę.